добре дошли в моят уеб сайт

Развития и тактики на герои от Diablo II

Amazon
Характеристика Амазонка.
Frames

Faster Hit Recovery

0% 11
6% 10
13% 9
20% 8
32% 7
52% 6
86% 5
174% 4
600% 3

Faster Cast Rate

0% 19
7% 18
14% 17
22% 16
32% 15
48% 14
68% 13
99% 12
152% 11

Faster Block Rate

0% 17
4% 16
6% 15
11% 14
15% 13
23% 12
29% 11
40% 10
56% 9
80% 8
120% 7
200% 6
480% 5


PvP Ultimate Poison Bowason

Това е герой на който щетите идват на първо място от Отрова и на второ от Open Wounds не прави почти никакъв Physical Dmg.

Той стои гордо в раздела ми лично творчество. Изключително нестандартен, лесен за игра, евтин и много много успешен дуелист. Удоволствие е да скиташ из дуелите с него.
Аз лично отначало не се справях много добре но след няколко 'частни' урока от най-добрия дуелист с амазонка в България (вероятни и не само) TanHaKPa задобрях и накрая даже започнах и аз да го свалям. Обикновена Амазонка на лък няма големи шансове срещу него ако спазва някакви норми за резисти на отрова.

1. Точки.
Strenght - за екипировката - 106
Dextirity - за екипировката - 187
Vitality - останалото
Energy - нищо

2. Скилове
20 Dodge
20 Evade
20 Avoid
20 Penetrate
20 Multiple Shot
1 Cold Arrow
1 Guided Arrow
1 Magic Arrow
1 Critical Strike

94 ниво е готова, което също е напълно постижимо

3. Екипировка

3.1. Шапка

Harlequin Crest Shako - единствен вариант

Defense: 98-141 (varies)
Required Level: 62
Required Strength: 50
Durability: 12
+2 To All Skills
+ (1.5 Per Character Level) 1-148 To Life (Based On Character Level)
+ (1.5 Per Character Level) 1-148 To Mana (Based On Character Level)
Damage Reduced By 10%
50% Better Chance of Getting Magic Items
+2 To All Attributes

Sock - JEWEL 15 IAS/? втория мод е произволен, препоръчвам някакъв резист .. универсална шапка

3.2 Броня

Jeweller's Armor of the Whale - 4 sock 100 life
На някоя броня която иска по-малко от 94 str моята лично е Gothic Plate
Ползваме я за живота и за скоростта, с нея влизаме в последния фрейм на атаката.

Слагате вътре 4 Х JEWEL 15 IAS/?

3.3. Оръжие

Harmony Tir + Ith + Sol + Ko RW
Matriarhal Bow +3 Bow and Crosbow Skills

Level 10 Vigor Aura When Equipped
+200-275% Enhanced Damage (varies)
+9 To Minimum Damage
+9 To Maximum Damage
Adds 55-160 Lightning Damage
Adds 55-160 Fire Damage
Adds 55-160 Cold Damage
+2-6 To Valkyrie (varies)
+10 To Dexterity
Regenerate Mana 20%
+2 To Mana After Each Kill
+2 To Light Radius
Level 20 Revive (25 Charges)

Идеята е невероятната скорост на този лък, аурата която дава и бонуса към Valkyrie от което пестим 4 точки в развитието

3.4 Ръкавички

Dracul's Grasp Vampirebone Gloves

Defense: 125-145 (Base Defense: 56-65)
Required Level: 76
Required Strength: 50
Durability: 14
+90-120% Enhanced Defense (varies)
+10-15 To Strength (varies)
+5-10 Life After Each Kill (varies)
25% Chance of Open Wounds
7-10% Life Stolen Per Hit (varies)
5% Chance To Cast Level 10 Life Tap On Striking

Важното е да са на +15 To Strength, другото за което ги изпозлваме е 25% Chance of Open Wounds

3.5 Ботушки

Gore Rider War Boots

Defense: 140-162 (varies)(Base Defense: 43-53)
Required Level: 47
Required Strength: 94
Durability: 34
Assassin Kick Damage: 39-80
+160-200% Enhanced Defense (varies)
30% Faster Run/Walk
10% Chance Of Open Wounds
15% Chance Of Crushing Blow
15% Deadly Strike
Requirements -25%
+20 Maximum Stamina

Ползваме 10% Chance Of Open Wounds в комбинация с ръкавичките процента става не лош и другите 2 мода но с по малък краен ефект.

3.6 Колан

Verdungo's Hearty Cord Mithril Coil

Defense: 125-158 (Defense: 58-65)
Required Level: 63
Required Strength: 106
Durability: 16
16 Boxes
+90-140% Enhanced Defense (varies)
10% Faster Hit Recovery
+30-40 To Vitality (varies)
Replenish Life +10-13 (varies)
+100-120 Maximum Stamina (varies)
Damage Reduced By 10-15% (varies)

Перфектният колан за всеки боец.
По добрият вариант е някакъв Craft или Rare който дава прилични количества Strength, FHR, Life но е този не е лош особено за начинаещи играчи, все пак казахме че правим евтин герой.

3.7 Пръстени

1 x Raven Frost Ring

+150-250 To Attack Rating (varies)
Adds 15-45 Cold Damage, 4 sec. Duration (Normal)
Cannot Be Frozen
+15-20 To Dexterity (varies)
+40 To Mana
Cold Absorb 20%

1 x Rare Ring

+20 Strenght
+15 Dextirity
+ Life

това е единствения малко по скъп предмет в амазонката ни. Може да се замести с 2ри Raven Frost Ring но така губим ледените сорки като противници за дуел - безсмислено е , или просто с някой Rare Ring с по слаби показатели.

3.8 Амулет

The Cat's Eye Amulet

30% Faster Run/Walk
20% Increased Attack Speed
+100 Defense Vs. Missiles
+100 Defense
+25 To Dexterity

Невероятен амулет за всяка амазонка. Особено за нашата която набляга на скоростта на тичането

3.9 Чарми

1 х Annihilus Small Charm

+1 To All Skills
+10-20 To All Attributes (varies)
All Resistances +10-20 (varies)
+5-10% To Experience Gained (varies)

39 х Small Charms - тука имаме възможност на избор дали избираме по нападателен или по дефанзивен герой. За нападателен слагаме чарми с колко се може повече + Poison Dmg а за защитен слагаме 100 Psn Dmg/20 Life и двата вида могат да се намерят на изключелно ниски търговски цени из българските сървъри.

На 2ра ръка естествено имаме Бокачка (Call to Arms RW) с Grim Shield за да си увеличим живота.

Моята лична амазонка имаче около 2 000+ живот и правеше над 12к Psn Dmg което си е забележителни щети, особено като се има предвид че малко герои наблягат на този резист.

Тактиката е следната. Бягаме много и стреляме много. Не можете да си представите колко бързо се изстрелват тези стрели затова противника непрекъснато освен че е отровен е и под влияние на Open Wounds и често му влиза и по някой Deadly.

 Срещу героите с Enigma бягаме повече и просто изчакваме да им свърши маната , когато видим по картата че се спрат се приближаваме и вкарваме бързо 5-6 стрели, после наново.
 Сорсърките са лесна плячка защото както знаем Енергийния им щит не абсорбира Отрова.
 Чукадин може да ви убие само на Charge но повярвайте ми в българските сървъри чукадините които си носят подходящо за това оръжие са не повече от 2-3.
 Некровците по принцип имат проблеми с маната а срещу толкова бърз противник виждат доста зор.
 Толкова сте бързи че без проблем надбягвате Guided Arrow пуснат от нормална амазонка на лък.
 Основния проблем идва от героите с много defense. За тях специално вдигаме Penetrate и в комбинация с Raven Frost имаме доста Attack Rating но пак ги бием доста бавно. Срещу добре развит WW Barb няма почти никакви шансове.

Но си мисля че като за толкова евтин герой, не е зле успеваемостта му в дуелите.
Plague javazon

Накратко това е амазонка ползваща телепорт и два вида щети.
Отровни - от уменията Plague Javelin&Poison Javelin и светлинни от уменията Lightning Fury&Charget strike, със опция за лък като допълнително умение Guided arrow
Със сравнително бърз телепорт, блок 75%, 50% редуциране на физически щети и близо 4000 живот(при идеални чарми) и максимални резисти така направената амазонка се превръща в сериозен дуелист.

I. Важни данни
Умението Plague Javelin е основнота атака, правеща около "50000 Poisan damage за 17.4 секунди.На трудност HELL тези 17.4 секунди се удвояват,тоест нанасяте 100к щети за 35 секунди.Това умение е направено да се ползва на 4 секунден период,или ако атакувате с него, ще можете да повторите това чак след 4 секунди.Умението е с голям обхват,тоест като се ползва,прави голям отровен облак на голям периметър където всеки минал оттам си прихваща тези 100к отрова.
Умението Poison Javelin е второто нанасящо отровни щети, но то работи по друг начин.Прави 70000 отровни щети,но за 1 минута и повече.За HELL трудност 140к за 2 минути.Но периода който се чака м/у ползването му е 1секунда,което го прави и основно умение в някои дуели
След като отровния снаряд е пуснат, опонента е отровен , остава да се чака отровата да му изпие кръвта за да се довърши със някое от четирите основни умения.В практиката ми в 80% от този момент се пада на умението Lightning Fury.Със бързото му ползване, без да има забявяне от секунди,голям обсег на действие не е трудно да се свикне с него.Но може да се ползва и някое от другите умения
Понякога може да се играе и агресивно,като се ползва телепорта на някой и му забием някое от отровните умения или Charget strike.Въпреки че не е с всичките си синергии Charget strike си остава опасно умение.Друг вариант за довършване на тези 1 капка кръв от опонента е да се ползва и Guided arrow умението чрез лъка Widowmaker или Faith. Но трябва да се знае че за разлика от Guided arrow Lightning Fury&Poison Javelin&Plague Javelin не се влияят от блока и защитата на опонента.

II. ТОЧКИ - дистрибуция na 90 ниво

Strenght – няма ( 156 с облеклото) на 92 ниво се прави героя, за да не се вдига сила.
Dexterity – 203 на 90 ниво за 75% блок (с облеклото)
Vitality- останалите -над 400

III.УМЕНИЯ на 90 ниво 100
20 Plague Javelin
20 Poison Javelin
20 Lightning Fury
1-20 Charget strike .Като всеки си преценява дали ще му трябва
4-12 Dogde Ако не се вдига Charget strike
3-15 Avoid Ако не се вдига Charget strike
8 Evade
1 Valkyrie
1 Guided arrow ,като опция ,за CTA на лък или Faith лък

IV. 1.Облекло
С тези данни:
FHR Frames за амазон
52% 6 - екип с Stormshield/ber
86% 5 - екип с Spirit 26+ fcr
и
FCR Frames
68% 13 - екип с Stormshield/ber
99% 12 - екип с Spirit 26+ fcr
реших да направя героя като има две опции за FCR /според щита/
След игра с героя установих че  FCR=68% 13 frame , е достатъчно за безопасен телепорт,а 99% 12 frame се постига със Spirit щита.

Каска: 3 x Griffon's Eye shael/vex/lo
Броня: Enigma (Dusk Shroud)
Щит: Stormshield /ber - задължително за 50% ДР / Spirit monarh 26 + fcr
Oръжие:Titan's Revenge
Ръкавици:Trang-Oul's Claws
Обувки: Sandstorm Trek 15/15
Колан: Arachnid Mesh
Пръстени: 1х 20 Dex Raven + 1x 10 fcr ,dex ,life,fire/lighting resistance
Амулет: Mara's Kaleidoscope
2 ръка - Call to arms + Lidless wall (grim shield) / Etherial Spirit
Други : Widowmaker/Faith ,като опция на втора ръка да се ползва Guided arrow умението за довършващ удар

V. Инвентар
4 x Javelin&Spears skills /40 life
1 x Javelin&Spears skills /12 fhr
23 x 20 life/ 11 light / fire
1 x anix +1x torch


VI. Дуел
За успешни дуели е важно да си нагласите най-удобно контролите
Моя вариант е десен бутон мишка - телепорт
А на левия сменям 4 -те умения Plague Javelin, Poison Javelin, Lightning Fury, Charget strike.
Като 4 уменията се ползват със натиснат SHIFT бутон,затова е най-добре да се нагласят на клавиатурата на Z,X,C,V бутони
Важно е и да не се забравя за помощника Valkyrie.Да вие ще се телепортирате с тази амазонка, както сте разбрали по-горе,тъй като се играе предимно дефанзивно.
Ако си падате по дефанзивната игра това е вашия герой smile.gif
Да уточним пак че срещу герои които правят физически щети се екипира Stormshield /ber .За всички останали Spirit monarh 26 + fcr
VII Стратегия и тактика
Легенда трудност  ******. Максимална 6 *.Най-лесен дуел 1*

Mагъосница - предимствата на амазона са че Energy Shield умението не се влияе от отровните щети,и обикновено магъосниците нямат много живот
Огнена - тъй като опонента бързо се телепортира шанса да го уцелим с Poison Javelin e по голям,отколкото с Plague Javelin. Ако сорса е със резисти над 90, се слагат и Hotspur,които да редуцират щетите му.Ако е сигурно че сорса си е прихванал отрова ,се започва с дефанзивната игра,тоест да бягаме от него с телепорт,като никога не се телепортираме в една линия,Има и опитни магъосници които виждат това и пускат точно в тази линия FBolt.Не забравяме и за Valkyrie,като то е способно да поеме 1 ФБ преди да удари нас.За завършващо умение най-често Lightning Fury,но ми се случи и на сорс който абсорбираше щетите и затова такива се довършат и със Poison Javelin Трудност ***
Светлинна - същите предимства,недостатъка му е че прави по малко щети от огнения, и че атаката му е малко по различна.Дуелиране като със огнения. Трудност **
Орб/Близардеса - Тук дуела е малко по различен. Орб сорса е по лесен противник.С малкия си обхват на действие, трябва да рискува много за да ни нацели с орб.Така рискува да си прихване отрова много повече от предните сорси. Трудност *
С близард сорс се играе малко тактически. Той пуска тук, аз там, и е въпрос на време да се нацелим.Добрата новина е че имаме високо ниво на Avoid и рядко ни цели. Трудност ***

Друид - Срещу меле опоненти е ясно ,нямат мобилност, загубена кауза за тях.Срещу елементал друид с Торнадо е интересен дуел. С кастерското облекло ,въпреки 50% ДР , и предимно дефанзивна игра трябва да не се спира да се ползва телепорта. Друида няма много обхват на Торнадото си ,което е предимство за амазонката.Проблем идва от друидското умение Cyclone Armor,което абсорбира Lightning Fury и го прави неизплзваемо за довършващо умение.Ползва се Poison Javelin,но въпреки това трябва много да се пазим от друида.Дори и на 1 кръв друида може да ни хване в клопка и да загубим на пръв поглед лесния двубой. Добра стратегия е да пускаме облак Plague Javelin и да скачаме в него , като чакаме друида да се телепортира в нас и в облака.Също е използваемо и Lightning Fury ,като във точно този момент се атакаува с него и духа,и вълци, мечка на друида изчезва бързо.Обикновено тогава друида се отдалечава за да си възстанови групата, и точно тогава е момента а се атакува отново но предпазливо ! Трудност *****

Амазонка - Единстевния конкурент за свестен дуел тук е друга Plague javazon
Лъкозонка  - Лесен дуел, телепорт на тях ,и атака с Poison Javelin .Обикновено имат малко живот и слаби резисти и бързо остават на 1 кръв.Може да се ползва също и Charget strike.Тъй като е непрекасваема атака ,дори и да получаваме стрели, пак реагираме и атакуваме с него. Трудност *

Светлинна копиеноска . Повечето от тях нямат телепорт , така че нямат мобилност нямат и шанс за победа. Просто ги нацелваме лесно с отровен облак и ги довършваме с друг облак.Ако се случи и на такава с телепорт, 85% светлинни резисти ще ни гарантират победа, дори и тя а е подготвена и с добри отровни резисти. Все пак отровата дества по различен начин от светлинните щети.
Трудност *

Отровна копиеноска - срещу съперник от същия вид първо е важно облеклото 85% резисти са задължителни.Andy’s Visage/gul e каската която може да помогне тук. Предимство има този който удари другия пръв ! Трудност ******

Убиец. Fade аурата им не е предимство, тъй като не редуцира времето през което действа отровата !
Светлинен Трапер - Дори и със максимални светлинни резисти 90% , дуела не е от най-лесните.Ползваме 2 sok COA/shael + lo Ако опонента играе дефанзивно и слага капани по картата , се телепортираме и бягаме далече от тях ,като атакуваме и с облаци.За това е нужно да сме екипирани и със 86% fhr. Също е полезно ползването на Lightning Fury .Ако сме хванати от Mind blast се измъкваме с бягане далеч.Не забравяме и за Valkyrie,която помага много при всички дуели, но тук е от по голямо значение, тъй като и убиеца си има подобен помощник.Ако опонента играе офанзивно трябва да сме сигурни че правим облак и стоим в него така че убиеца ако ни се телепортира да прихване отрова.Poison Javelin или Lightning Fury са ефективни за завършване на битката.Трудност *****

Други -WW , kick убийци , са лесни опоненти, тъй като за да атакуват трябва да се доближат до нас.След като се прихване отрова, остава да изчакаме малко кръвта им да се редуцира и да започнем и със завършването на дуела.Може да се телепортираме около тях и да пускаме и отровни облаци по картата от време на време. Te нанасят слаби физически , 50% др ,75% блок, шанс за пропускане на атаката им около 50%, и 4к живот е лесен дуел.За такива ,които ползват и капани за Stun lock, е нужно да се екипира ТГ коланТрудност ***

Варварин
BvC Труден но не и невъзможен дуел. Дори и екипиран със 90% максимални отровни и светлинни резисти, шанса за победа е положителен. Варварина рядко ни цели със WW. След като сме уверени че е прихванал отрова, се играе дефанзивно и се избягва, докато отровата спре да действа и после повтаряме .Дори и със тези резисти са нужни 4-5 облака Plague Javelin за да се гарантира източването на 6 к кръв. А Charget strike е великолепно завършващо умение за тези опоненти.Все пак със екип за 50% dr,  e трудно и за него .Трябва им средно 5-6 удара за да ги поздравим с победа,което засега не е ставало в моята практика Трудност ****
За други варвари няма да коментирам

Некромансер
Отровен Новамансер .Това е опонент със правещ същия тип щети като нас. Предимството на амазонката е че този тип некро трябва да се доближи на малко разтояние за да я атакува.Също така може да се избегне атаката му чрез сериозните пасиви  Avoid&Evade  които я пазят. Снабдяването с 85% максимални отровни резисти ни гарантира че няма да останем на 1 кръв от неговата Poisan nova,и ще му трябват поне няколко успешни атаки с нея.В сравнение с щетите на амазонката тези на некромансера са смешни smile.gif Имаме по голям обхват от него,но малко по бавен телепорт.Дълъг дуел и дори и да сме го оставили на една капка кръв не трябва да го подценяваме.Повечето такива имат и артилерия от Bone spirit, които макар и с малко щети може да ни изненадат. Не от най лесните дуели но шанса ни е положителен Трудност ***

Съмонер некро Предимствата са отново че некрото няма същия обхват на атаката си.Трябва да се телепортира около нас за да направи нещо и рискува да се натъкне на отровен облак ,който сме поставили предварително над нас. Отровата не оставя гадове около него.Действаме със предвидлив телепорт , пускане на отровни облаци и избягване на некрото.Lightning Fury също помага за изчезването на групичката му скелети и т.н. Трудност ***

Кокалест .Това е подобен дуел като със Близардесата. Аз пускам тук , а той там и е въпрос на съобразителност кой ще надделее.Добрата новина е че на амазонката и трябват 2 или 3 успешни атаки,докато на некрото с 5к магически щети сметнете сами колко Спирита ще му потрябват да се бори със 4000 живот, като шанса за пропускане е 50% и повечето спирити се поемат от Valkyrie помощника. За завършване Lightning Fury е най-подходящо.Трудност ****

Паладини
Наличието на аурa Cleansing даваща намаляване на времето на действие на отровата е сериозно предимство за всички паладини,затова и най сериозните опоненти са паладините. На 15 ниво тази аура намаля с до 80% времето,което на трудност Hell e някъде около с 40%.Тоест винаги когато паладина я ползва когато е натровен се намалява действието на отровата.Но през това време пък не може да ползва други аури,което донякъде е минус за него
Чукадин - Тези със енигма/телепорт са по сериозен съперник,Действията им са nametele и развъртане на чукове. Винаги пускаме облаци Plague Javelin около нас , така че паладина да си прихване, след телепорта му в/у нас тръгваме в посока юг.След като сме уверени че е прихванал отрова ,може да се телепортираме малко по картата за да избегнем неговите атаки.Обикновенно 3-4 облака с
Plague Javelin са достатъчни. За тези опитващи се с Charge да ни бъгват чукове, трябва просто предвидливо да страним в безопасна посока, и да заоблачаваме с Plague Javelin отвреме навреме.Ако ни атакува с Charge екипиран със сериозно оръжие,след като сме уверени че е прихванал облак , се телепортираме бясно далече от него , и чакаме отровата да му действа.За довършващо умение най-често се ползва друг отровен облак, тъй като повечето такива имат необикновенни светлинни резисти.Тези с Charge са по сериозни противници .Трудност за чукадин ****
Смитер Изчакваме го да се доближи и атакуваме с Plague Javelin.Избягваме го със ходене/телепорт докато отровата си свърши работата.Трудни ни цели, дори имаме шанс да пропуснем атаките му чрез Dogde.За този дуел трябва смитера да се е подготвил със прилични резисти,но обикновенно със 4-5 облака и дуела бързо приключва Трудност ***
FOH паладин - Екипирани със прилични светлинни резисти 90 макс и нужните 150 допълнителни,които моя герой има от чарми в инвертара , става лесен дуел,при който трябва просто прецизно да атакуваме паладина с отрова. Poison Javelin действа по подходящо за случая.Не забравяме и за Valkyrie помощника поемащ FOH. Трудност **
Чарджер - чисто развит подготвен за дуел с нас е сериозен съперник от класа .Със солидните си щети екипиран и със прилични отровни резисти е може би най - конкурентния ни опонент.
Със супер агресивната си игра,шанса ни пак си остава,но е по друдно да се играе срещу такъв,тъй като не се телепортираме достатъчно бързо.За да правим това пък жертваме от FHR и редуциране.Трудност ******* Седем са smile.gif

За други паладини няма да коментирам ,но шанс определено имат няколко хибридни такива ползващи Charge,както и някои варианти като Dragondin/FOH/charge За тях Трудност *****
Paladin
                                      PvP Hammerdin

Str-0
dex-0
vit-all

Combat skills-
1 - Smite
1 - Holy Bolt
1 - Charge
20 - Blessed Hammer
20 - Holy Shield                                                                                                                                                     

 (offensive skills)
1 - Might
20 - Blessed Aim
20 - Concentration

(defensive skills)
1 - Prayer
1 - Cleansing
1 - Defiance ( останалите точки тук )
20 - Vigor

Items:
Helm- 2 pal/cast/life/mana/cast ili Shako
Armor - Enigma
Web - Spider web
Weapon - Hoto
Boots - Waterwalk ili aldur !
Rings - 2x Bul kathos ( na 5 )
Amu - Mara / 30
Shield - Zakarum ili Spirit 35 cast
Втора ръка:
CTA 6/6/4 + Spirit

Charms:
9x Combat  (30+ Life)
Torch - 3/20/20
Anih - 20/20/10
10x sc 20/17   Life/Mana
                                        Smiter Vs. All

Stats:

Str - Колкото да сложите CoA с предметите;
Dex - за 75% chance to blocking със zaka.
Vita - останалото
Eng - нищо.

grief pb да е поне 34 ias;
zaka up'd ber'd.
CoA 2x ber'd;
Draculs, може и да се комбинира с bloodfists + чарм за fhr за по-горен фрейм.
Sandstorm;
Enigma;
Arachnid;
1x Rare ring 20 str, 15 dex, fcr + bonuses;
1x Raven;
Craft amu 2 pal, 20 fcr etc bonuses.

+ Cta & Pal spirit RW за BC & BO.

Inventory;

9x or 10x pala combat skillers + life;
anni/torch, 9x 20life 11 cold/light/fire res зависимост с/у какъв противник играете.

Skills:

20 Smite
20 Holy Shield
20 Charge
20 Fanatism
20 Lightning Res
1x Vigor - Никога не е излишно да сме по бързи на моменти
1x Salvation - За повече стак с/у дразнители като cold & fire elements.

Total;

50 fcr, 50 fhr са достатъчни за да можете да се телепортирате и да отвръщате на удари.
3.4K damage на smite, са пре-достатъчни да саборят всеки с една шепа удари
~2k charge за всякакви дразнители, който обичат да бягат ;)
+1 Teleport много важно за контраатака или различен вид офанзива.
~75 block, 20k def 44% dmg reduce - Достатъчно за да ви пазят от различни melee герой.
Life tap, който е лесно заменим и може да се играе без проблем с него на турнир, нужна е смяната на точно един предмет и не коства жертви от билда освен умението lifetap.
4.4-4.8k life в зависимост от предметите


Enjoy
Sorceress
Характеристика Вещица
Sorceress
FCR Frames
0% 13
9% 12
20% 11
37% 10
63% 9
105% 8
200% 7

Sorceress (Lightning / Chainlightning)
FCR Frames
0% 19
7% 18
15% 17
23% 16
35% 15
52% 14
78% 13
118% 12
194% 11

Подобно обяснение за това как Energy Shield и Telekinesis работят заедно няма в никой друг български сайт

Всяка точка на Telekinesis прави абсорба на Energy Shield по-ефективен.
За всяка точка Damage (Всякакъв вид) абсорбиран от Energy Shield, ви струва 2 точки мана - съотношението е 200% (1Dmg = 2Mana Loss)
Всяка поставена точка на Telekinesis прави Energy Shield 6,25% по-ефективен.
Например, с 8 точки на Telekinesis, 1,5 мана е пожертвана за всяка точка щети, които сте поели - съотношението вече е 150%.
С 16 точки на Telekinesis, една точка абсорбирани щети (1 Dmg) се равнява на загубата на 1 мана - съотношението вече е 100%.
С 32 точки на Telekinesis, една точка абсорбирани щети ви струва 0,5 мана- съотношението става 50%.



Обобщаващо може да се каже, че всяка точка поставена на Telekinesis намаля процентоното съдържание на маната, която би ви струвала поемане на щети.
                 Орб Сорс Дуел - ОСД


Орб сорс дуел

  Stats :

Str. - 0
Dex. - 0
Vita. - 0
ENERGY - all



  Skills :

Fire:

Warmth - 1




Cold:

Ice bolt - MAX
Frozen armor - 1
Ice blast - 1
Frost nova - 1
Glacial spike - 1
Blizzard - 1
Frozen orb - MAX
Cold mastery - MAX




Light:

Charget bolt - 1
Telekinesis - MAX
Lightning - 1
Chain lightning - 1
Teleport - 1
Energy shield - MAX




   Items :


Helm - Rare Diadem : 2 sors ; 20 fcr ; 30 str ; 60 life ; 90 mana ; 20 all rez ; 2 socket x 5/-5 cold facet

Amulet - Rare : 2 sors ; 10 fcr ; 30 str ; 20 dex ; 90 mana ; 20 all rez

Weap - Shard : 3 sors ; 20 fcr ; 30 cold skills dmg ; light rez 40 ; fire rez 40 ; 1 socket x 5/-5 cold facet

Armor - Sacred : 1 all skill ; 20 faster run/walk ; 100 dmg to demons ; Slain monsters rest in peace ; 150 enhanced defense; 30 str ; 30 all rez ; Cannot be frozen ; Requirements - 100 ; 1 socket x 5/-5 cold facet

Shield - Spirit monarch : 2 all skill ; 35 fcr ; 55 fhr ; 250 defense vs. missile ; 22 vitality ; 112 mana ; 30 cold rez ; 30 light rez ; 30 psn rez ; 8 magic absorb ; Attacker takes dmg of 14

Gloves - frostburn - 5 enhanced dmg ; 1-6 cold dmg ; 20 enhanced defense ; 30 defense ; increase max mana 40%

Ring 1 - rare : 10 fcr ; 40 life ; replenish life 9 ; 90 mana ; 41 cold ; 11 light ; 11 fire ; 11 psn

Belt - Spider web - 1 all skill ; 20 fcr ; slows target by 10% ; 120 enhanced defense ; increase max mana 5% ;

Ring 2 - rare : 10 fcr ; 40 life ; replenish life 9 ; 90 mana ; 11 cold ; 11 light ; 41 fire ; 11 psn

Boots - Sandstorm Trek : 20 faster run/walk ; 20 fhr ; 170 enhanced defens ; 15 str ; 15 vita ; 50% slower stamina drain ;
70 psn rez ; REPAIRS 1 DURABILITY IN 20 SECOND (по вазможност да са ETH)

Weapon 2 + Shield 2 - CtA-max + spirit (No Coment)


   Inventory :


1 hallfire torch : 3 sors skill ; 20 all atributes ; 20 all rez ; 8 to light radius

1 annihilus : 1 all skill ; 20 all atributes ; 20 all rez ; 10 to exp gained

4 x Light skill + 45 life (Тези скилари ги слагаме за да хванем 95% абсорб на ES-то пак и дигат и TK)

4 x Cold skill + 45 life

1 x Cold skill + 12 fhr (за да хванем 7-ми фрейм)

10 x small + 20\17 life\mana




Ето и крайния резултат :





Резисти:

amu - 20 all

helm - 20 all

shield - 30 cold , 30 light , 30 psn

armor - 30 all

weap - 40 ligh , 40 fire

gloves - 0

ring 1 - 41 cold , 11 light , 11 fire , 11 psn

belt - 0

ring 2 - 11 cold , 11 light , 41 fire , 11 psn

boots - 70 psn

inventory - 40
         ________________

           Total :

           Cold - 192 : + 92

           Light - 202 : + 102

           Fire - 202 : + 102

           Psn - 232 : + 132








FCR :

2 ring x 10 fcr = 20

Amu - 10 fcr

Helm - 20 fcr

Weap - 20 fcr

Belt - 20 fcr

Shield - 35 fcr
       ________
        125 fcr - 125% = 7 (предпоследен) фрейм




FHR:

Shield - 55

Boots - 20

1 skiler + 12 FHR = 12
      __________
        87 fhr - 86% = 7 (Доста добър) фрейм




Orb dmg - 1041-1086 dmg
Life - 1586
Mana - 4147
ES - 95% absorb






Искам само да оточня защо за 4-те light скилара. Аз лично предпочитам да загубя някаде 100-200 дмг от орба и да си хвана
макса на абсорбация на щита но ако някои неиска абсорб а ДМГ нека си сложи 4 cold скилара вместо light и ще отиде
към 1150-1199 дмг.
Аз лично си пазя 4 cold скилара в инвентара ако се изправям срещу противник срещу когото няма да ми е нужен 95% абсорб на ES.Също така тази сорс е правена в Dreaming Mod сървара което ще рече че за класическия сървар ще ви трябва максимален левел за да и вдигнете всичките умения а за предметите немисля че някога ще стане но един бог знае.За класическия сървар си преценете сами кое последно да дигате но това ви саветвам да не е ES или Telekinesis защото те са най-важното да носите на бой

          Fire Sors PvP

Stats:
Str - For Itemz
Dex - nothing
vit - 150 with itemz
nrg - останалото

Статс :

Es - 1
Telekinezes - 18 or 20
Warmth - 1
Teleport - 1
Frozen Armor - 1
Fire Bolt max
Fire Ball - max
Meteor - max
Fire Mastey - останалото

Itemz:
Weapon - HoTo
Helm - Shako Soc'd With Jewel 9str+Fhr+Res
Amulet - mara
shield - Spirit
Boots - WW
Ring's - 2xsoj's
Belt - Sp.Web
Cloves - MageFist
Armor - CoH

Swap Weapon : CTA
Swap Shield : Spirit

charms - anix ( 20 stats препорачително ) , 10x Fs ( 2х с fhr & 8x With Life ) , 9xsc life/mana

Barbarian
              




PvP Whirlwind Barbarian
STATS

Strength: За предметите ( около 80 - 90 )
Dexterity: За макс блок (с предметите на 99 лвл трябва да не е по-малко от 222)
Vitality: Всичко останало тук, което ще рече над 300+
Energy: Нищо! Варварина не изисва много мана, а ако вземе да свършва винаги можеш да пиеш колба.

SKILLS

Shout : 20 точки (максимум) За тези, които незнаят добавя 5 секунди бонус към battle orders и battle comand. Не е хубаво, когато battles orders спре повреме на дуела
Battle Orders: 20 точки (максимум) Освен да дава кръв БО също така дава и много голям бонус към Concentrate (10 процента)
Whirlwind: 20 точки (максимум) Това е скила с който бием. Когато се въртиш с ww неможеш да бъдеш ударен, затова е добра стратегия срещу bow amazon.
Axe Mastery: 20 точки (максимум) Разбира се може да сте и на меч Дига АР (atack rating) и dmg-a до critical strike, което ще рече двоен или дори повече dmg.
Natural Resistances : 1 точка (минимум) С Battle Comand и предметите ще бъде около 6-ти левели и ще ви дава достатъчно отровен (poioson) резист.
Increased Speed: 1 точка (минимум) Много хора ще твърдят, че този скил нетрябва да се дига, защото колкото по-бавно се върти барба толкова повече удари нанася с ww. Да но как ще избяга например от Bone Spirit Трябва да сте доста бърз.
Iron Skin: Всичко, което ви остане до 99 лвл ТУК! Дава дефенс този скил.

EQUIPMENT

Каска: Arreat's Face с жевел 40 ед и 15 иас.
Амулет: Angelic Amulet
Пръстени: Angelic Ring X2 (Ще е хубаво 2-рия ринг да е Raven Frost за да неможете да бъдете замразен [Connot be Frozen] )
Колан: Verdungo's Hearty Cord
Щит: Stormshield с жевел 40 ед и 15 иас.
Брадва: Breath of the Dying Ethereal Colussus Blade или Grief (В зависимост от заможноста ви)
Броня: Engima Archon plate или Forty Archon plate (Енигмата ако ще сте срещу кастер като сорс, паладин или некромансер заради телепорта, а фортито, когато се нуждаете от повече ЕД (enhanced dmg) срещу barb примерно)
Убувки: Убувки още несъм решил какви, но си мисля за Gore rider заради deadly strike и 200 ед.
Ръкавици: Dracul's Grasp

Trapsin Assassin guide for 1.10
Trapsin Assassin guide for 1.10
*Искам първо да обясня какво са Synergies. Това са умения, които пасивно дават бонус на други.
Пример:
Lightning Sentry получава от Shock Web по +12% Lightning Damage за 1 Level, но не всяко едно ниво, давано от предмет, а вдигнато от героя. (цъкнато)
Ниво 1 Lightning Sentry прави 1-24 щети, но за да се вдигне трябва да имаме поне по 1 Charged Bolt Sentry и Shock Web, което събрано е +24% Lightning Damage => на първо ниво ще прави приблизително 1-29(30) щети.

20-то ниво Lightning Sentry(за кратко - LS) = 1-389(чисто)
Напълно развита героиня на капани прави 1-2571 Lightning Damage с Lightning Sentry(без екипировка). Което се формира от:
20-то ниво Shock Web = +240%
20-то ниво Charged Bolt Sentry = +240%
20-то ниво Death Sentry = +240%
20-то ниво Lightning Sentry = 389 + 720% = 1-2571

Когато сложим предмет даващ 1 to Traps вдигаме X lightning damage на Lightning Sentry,а като сложим катар даващ 1 to LS пак вдигаме X lightning damage
=> katar-и даващи”
3 to Traps, 3 to Lightning Sentry, 3 to Death Sentry = 3 to Traps, 3 to Lightning Sentry = 6 to LS
3 to Traps = 3 to Lightning Sentry = 3 to LS
2 to Assassin Skills = 2 to Traps = 2 to Lightning Sentry = 2 to LS
3 to Death Sentry = 1 to Cloak of Shadows = 0 to LS = 0 dmg
=>
1 Trap Charm = 1 to Lightning Sentry Kатар
Цялото вманиачаване по предмети даващи + Traps, е всъщност + Lightning Sentry, но малко хора го осъзнават.

*Друго нещо което не осъзнават е, че +%Lightning Damage И -%Enemy Resistance НЕ работят на Lightning Sentry, Death Sentry,и Charged Bolt Sentry, защото поради някаква причина играта ги счита за единици от рода на Shadow Master-а. Не мисля, че има какво повече да обяснявам… ДА пише, че правите повече щети и то с много, но истината е че нищо не се променя със или без Ormus/Grifon/Rainbow Facet…. (същото важи и за Wake of Fire и Wake of Inferno) => НЕ ОКИЧВАЙТЕ ТРАПЕРИТЕ СИ С ТЯХ!

*Максимума от щети, който асасин може да нанесе с Lightning Sentry, в сървър играещ на 1.10 (без torch) или в single е 14 000 или 14к, който ви каже повече или ви лъже или си мисли, че +%Lightning Damage работи точно на неговия герои.

*Stunlock – това е фаза в която вашия враг „запецва” буквално, опитвайки се да блокира максимален брой неща, атакуващи го в момента. Най-често това се прави с комбинацията - Mind Blast + Shadow Master + капан. Според повечето най-добрия капан за това е Wake Of Fire, но срещу Amazon и Necromancer е най-добре да използвате Lightning Sentry, за Stunlock.

*Има максимален брой капани, които може да разположим наведнъж и това е 5, независимо къде са разположени. Когато напуснем дадена зона (влезем в пещера например) или влезе в града капаните изчезват. На този брой не може да се повлияе.

*Скоростта на слагане на капани зависи от вашия Attack Speed и само от него

*Ако удряте герой с вашия Lightning Sentry, който прави 14к, а неговата кръв се увеличава - това не се дължи на факта, че има 95 Lightning резист, а на това че има Absorb, най-често колана използван от амазонките Thundergod.

ТОВА СА ФАКТИ, НЕ СЕ ПРАВЕТЕ НА РАЗБИРАЧИ, А ГИ ПРИЕМЕТЕ!

Та да почваме с развитието на нашата траперка:

Stats:

Strength – точно колкото за екипировката, ако ще качвате излишно за Spirit си сметнете колко str е това, след това го умножете по 3 и вижте колко кръв ГУБИТЕ Lidless Wall/grim shield или Eth+Lum runeword са доста по-добра идея за комбинация с CTA, когато нямате str за основата Monarch
Dexterity – точно колкото за екипировката, най-често се пада да е +5-10 или нищо
Vitality – всичко останало (може да прехвърлите 500, с предметите)
Energy – нищо*
*трапера специално няма много mana, а му трябва, но това се наваксва с високо ниво Battle Orders от СТА и високо ниво на самия герой + че винаги ще трябва да ходите с поне 1 ред колби за мана.

Skills:

Traps:

Fire Blast – 1
Chock Web – 20 – аз си го държа от ляво, за забавяне на противника
Charged Bolt Sentry – 20 – много, ама много яко бие на BR, прави само 1к
Lightning Sentry – 20 – бием се с това, надавам се е ясно
Death Sentry – 20 – четири от горния и един от този капан и гледайте как се опразва екрана – този взривява трупове

Shadow Disciplines:

Mind Blast – 1 – ако искате повече stun може да качвате още, макар че получавате бонус на всички умения от екипировката си
Fade – в зависимост от екипировката си качвайте на това или не, но поне 1 сложете. Ако нямате резисти качвайте повече, ако си имате 1 му стига, за всеки случай срещу изроди.
Burst of Speed – 1 му стига – скорост на тичане и поставяне на капани
Weapon Block – 55% е идеално като цифра (+ВО) повече е загуба на точки, по-малко е не ефективно - ако ще сте с Hoto + Spirit, надавам се е логично че няма да качвате повече от 1!
Shadow Master/Warrior – тук може да напомпате всички останали свой skill-ове, ако обаче не сте им фен – сложете ги на Weapon Block (да бяхте прочели темата в линка, за да видите защо ги давам и двата, аз съм фен да warrior), ако сте с Hoto + Spirit качете на макс или мастера или Mind Blast

Martial Arts:
Нищо
– 0 умения – joke

Items:
Най-болната тема на всеки играч винаги е била тази, защото правилната екипировка е 33% спечелена битка (произволен %). Реда, по който да представени предметите е произволен.

Helm:
Диадема с 3 to traps с кръв (не съм виждал повече от 80) sock-ната c 2x Um runе-и  = повече щети и резисти (това е моят фаворит)
Shako – много повече кръв, по-малко резисти и щети
Rare c 2 to assassin/traps + Life, str, rеs sock-ната c Um runе -  повече резисти и кръв

Armor:
Vipermage sock-ната c Um runе-а – в зависимост от изискванията на катарите може да я ъпгрейднете или не, аз бих, понеже ботушите искат 91 стр, а бронята 84 стр – този вариант дава FCR на Mind Blast и 50 резисти, което не е за изпускане
Chains of Honor  -  65 резисти и 2 скила = кръв и щети (това е моят фаворит)
Enigma – на всеки герой може да се плесне т’ва – ще трябват сериозни промени ако сте с нея, ще кажа накрая

Belt:
Spiderweb  - 1 to all skills + FCR – да се просълзиш, май няма алтернатива
Magic Belt c 90+ life – ако не можете да си позволите горния

Gloves:
Bloodfist – 40 life, 30%  FHR + 10% IAS – не мисля, че има по-добри
Rare 20% IAS, strength + ress – може би това

Boots:
Sandstorm – 20 FHR + str/Vita – за всички билдове са идеални
Waterwalk – кръв + dex
Rare c FHR + Ress - това винаги ме е карало да се усмихвам.  (това е моят фаворит)

Rings:
Bul-Kathos' Wedding Band – няма според мен алтернатива 1 to all + life
Може Stone of Jordan за мана, ама не си заслужава
Пръстен с 10% FCR, 20 strength, life + ress -  ако сте с Enigma

Amulet:
3 to traps + life (стига до 100) - (това е моят фаворит)
Mara – 2 to all + 20-30 ress – много добра алтернатива
Rare c 2 to assassin/3 to traps + Life, str, rеs

Weapons:
*Katar c 3 to traps + 3 to Lightning Sentry + 2x 15 to all res jewell + ако може IAS, ако може нещо друго, главното са резистите – максимални щети и резисти
*Katar c 3 to traps (= 3 то lightning sentry)+ 2x 15 to all res jewell  - това е идеално, ако сте по бедни
*Katar c 2 to assassin 3 to Lightning Sentry + 2x 15 to all res jewell  - почти максимални щети, но повече Weapon Block, Shadow Master/Warrior, Mind Blast, Fade, Burst of Speed (това е моят фаворит)

*ако към някой от горепосочените катари имате бонус никак няма да е зле – търсете Fade, Shadow Master/ Warrior, Mind Blast(ако дава МВ, може и да не го качвате)
*такива катари можете да си купите от Anya на Hell и май и на Nightmare

Bartuk – 30/60 fhr + доста str (ако сте с по-тежка броня), но само 2/4 скила...
Hoto + Spirit – тази комбинация е само за Enigma и има своите плюсове и монуси.

Charms:
Май само по това няма спор:

10 Trap charms + life/ FHR не взимайте с str/dex, защото повече кръв ще имате ако си ги качите, понеже тези спестени 6 vitality са 18 life, а чармовете дават повече от двойно
9 small c 20 life + ress
1 anix

Общи Данни:

Trapsin c Enigma:
Hoto + Spirit + Enigma + Spider Web + 10 FCR 20 str ring (+mara, Sandstorm) = 105 FCR, трябват ни 102 => екстра! Тези билдове нямат кой знае какви щети, но имат много кръв и мана и са мобилни и трудни за уцелване, но са и сложни за игра за повечето играчи. Най-често си имат резисти, но пак играят с Fade заради damage reduction. НЯМАТ BLOCK! Най-често имат максимален FHR – 86%

Classic Trapsin:
Играят с 2 katar-a и максимален брой skill + ress изстискан от екипировката. Имат най-големи щети и са най-бързи както в поставянето на капаните, така и в тичането – винаги надбягват стрелите и  bone spirit-ите. По-малко кръв, но (в зависимост от начина на дистрибуция на точките им) могат да имат от 50 до 59 блок, което е по-добре от 5-те% на горното развитие. Най-често имат само 50%(48%) FHR. Не им трябва FCR, защото само Mind Blast им го иска, имат базовите 20%(от колана) + още от бронята, ако са с Viper или 10, ако са с rare пръстен.

Още:

Hit Recovery Frame Rates
0% - 9 frames
7% - 8 frames
15% - 7 frames
27% - 6 frames
48% - 5 frames – този достигаме с класическото развитие.
86% - 4 frames – този достигаме с Enigma.
200% - 3 frames
4680% - 2 frames

Faster Cast Frame Rates
0% - 16 frames
8% - 15 frames
16% - 14 frames
27% - 13 frames
42% - 12 frames
65% - 11 frames
102% - 10 frames – този достигаме с Enigma.
174% - 9 frames


PvP Summoner !
strength - 0
dexterity - 0
vitality - all
energy - 0

Skills

Summoning Spells
Skeleton mastery - 20
Raise skeleton - 20
Raise skeletal mage - 20
Revive - 20
Clay Golem - 1
Golem mastery - 1
Summon resist - 1
Blood golem - 1
Icon golem - 1
Fire golem - 1

Poison and bone spells
Bone armor - 1
Teeth - 1
Corpse explosion - 1
Bone spear - останало

Curses
amplify damage - 1

Items
Helm - Shako sock Jewel all rez и Str
Weapons - Hoto-Heart of the oak(rw)
Armor - Enigma(rw)
Shield - Spirit(rw)
Gloves - Trang-out`s Claws
Amulet - mara`s Kaleidoscope
Rung`s - 2 x Bul-kathos` Wedding band
Belt - Spider web sash
Boots - Marrowwalk 20/17
Weapons 2 - Cta x/6/x
Shield 2 - Spirit(rw)

Inventory
10 x Gc Summoning Spells(Necromancer Only) +LIfe/stats
Annihilus 20/x/x
9 x Sc с Life +Resist/stats



Защо не с Beast на некрото вместо Hoto? Защото можем да го сложим на Iron Golem ,така скелетите също имат fanatism aura!

PvP Bone Necro (Машина) !Stats:
          Str:0
          Dex:0 (някой го правят с макс блок, но аз съм ги тествал и двата ... и повярвайте без блок е мн по-добър.)
          Vita:Всичко тука
          Enr:0

Skills:
          Bone Spirit:20
          Bone Spear:20
          Teeth:20
          Bone Armor:20
          Bone Wall:20
          Clay Golem:1
          Golem Mastery:1
          Decrepify:1-2

          Забележка: Никога не вдигайте Bone Prison!!!

Items:
          Helm:Rare Cirklet 2 nekro,20 cast,str,all rez / Shako s Um
          Armor:Enigma (Dusk,Mp,Lp,Bp)
          Weapon:Hoto 40 All res
          Shield:Spirit RW (35 каст задължително)!!!
          Amulet:Rare 2 nekro,Cast,str,res / Mara 30
          Belt:Spiderweb 120
          Rings:2 Rare rings 10 cast,str,res / 2 Bula / 1 Bul i 1 Soj / 1 Bul i 1 rare ring.
          Gloves:Trang oul (ot seta ) / Magefist
          Boots:Marrowwalk (20 str задължително!)

Charms:8 Pnb skilara s life (30+) 1 skilar s 12 FHR , 9 Smalki 20/5 , Torch 20/20 , Anix 20/20/x.

С това развитие ви гарантирам успеха по дуелите

Wind Druid
1.Stats:

Strengh - 0
Dextirity - 0
Vitality - +++
Energy - 0

2.Skills:

Cyclone Armor-MAX
Twister-MAX
Tornado-MAX
Huricane-MAX
Oak Sage-MAX

3.Equipmnet:
Heml - Circlet 2 Druid/20% FCR/30 STR/Res (Socket with Perfect Amethyst)
Armor - Enigma [Mage Plate]
Belt - Spiderweb
Rings - 2xBul Kathos
Amulet - Mara
Weapn-Hoto (40 Res)
Shield -Spirit Monarch (35% FCR)
Gloves - Trangoul
Boots - Sandstorm (15 STR)

4.Inventory
Лично за мен ES-тата с или без Life са напълно безполезни,дали ще правиш 5k или 6k,аз предпочитам инвентар пълен с 20 Life SC-ta ;] +Torch&Anix

Уеб сайт в alle.bg